قهوه عشق


love for ever

love for ever

 

سایه سکوت را شکست.......


آنگاه که تو در کوچه امیدم مهمان شدی ....

.
و بید مجنون در آغوشت کشید.........بجای دستان بی پناه من .......


به ماه گفتم ترا ببوسد....نسیم دلداریت دهد و قطره های باران به استقبال قدومت آیند..........و من از

پنجره بسته ترا دیدم......


به صداقتشان بخند و دستان مهربانشان را بفشار............


زیباترین نشانه های بهشت را میزبان وجودت کرده ام.............



نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت12:49---11 تير 1390
سلام دوست عزیز وبت قشنگه، آپدیتت هم خوبه.منم یه وبلاگ دارم.خوشحال میشم بهم سر بزنی.راستی اگه خواستی تبادل لینک هم میتونیم انجام بدیم تا آمار بازدید هامون بالا بشه.

.بلاگ من با عنوان عشق مجازی و آدرس www.dust.loxblog.com

ممنون.پاسخ:lonketoon kariam


لادن جــ ــون
ساعت11:09---9 تير 1390
پاسخ:hala ke net nadaram

لادن جــ ــون
ساعت10:59---9 تير 1390
ســــــلام عزیزم وبت خوبه بازم بیا اجی خوشلم بایپاسخ:ch faide vaghti nisti

مهدی
ساعت0:12---9 تير 1390
خبری ازت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:be bashkhid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,ساعت 15:7 توسط merila| |


Design By : Night Skin